Ceník Tisk E-mail
Old_web - O společnosti

V Centrum Prof. ČECHA platí REŽIJNÍ PAUŠÁL: 100 Kč ZA KAŽDÝCH ZAPOČATÝCH 30 MINUT FYZIOTERAPIE

• splatný v hotovosti nebo kartou před započetím terapií nebo nejpozději při první terapii.
  • režijní paušál není určen na úhradu zdravotní péče, kterou pracoviště fyzioterapie poskytuje.
  • režijní paušál zahrnuje služby úzce související se zdravotními službami, které zařízení poskytuje, které však nejsou zohledněny v platbách zdravotních pojišťoven. Např. dezinfekční prostředky a s tím spojená dezinfekce pomůcek, přístrojů a lůžek, sterilní a ochranné pomůcky zdravotnického personálu, jednorázové ručníky, prostěradla a další jednorázový materiál nehrazený ze zdravotního pojištění, doplňky pro provádění fyzikální terapie, služby recepce jako zavedení do systému, naplánování programu terapií, administrativní úkony spojené s rezervacemi termínů.
  • v případě předčasného ukončení docházky na terapie po dohodě s provozovatelem bude alikvótní část uhrazeného režijního paušálu vrácena v hotovosti na recepci.
  • v případě ukončení docházky z důvodu neomluvené absence propadá režijní paušál ve prospěch provozovatele.
  • režijní paušál nehradí samoplátci a osoby ve finanční tísni na základě předloženého potvrzení z Úřadu práce ČR.