Centrum Prof. ČECHA s.r.o. - ortopedie, fyzioterapie, rehabilitace

Zvětšit písmo  Zmenšit písmo  Původní písmo  Odskočit na obsah

žení pacienti,

v souvislosti s preventivními a bezpečnostními opatřeními při probíhající epidemii

koronaviru (COVID-19) platí s okamžitou účinností dle interního řádu na našem pracovišti tato omezení:

a) před vstupem do čekárny je pacient povinnen použít dezinfekci na ruce.

Stejně tak po použití toalety.

b) do Centra bude umožněn VSTUP POUZE OBJEDNANÝM PACIENTŮM BEZ

DOPROVODU a to při bezvýhradném splnění podmínek, uvedených v

Čestném prohlášení, které je pacient při každé návštěvě Centra Prof. ČECHA,

s.r.o. povinen pravdivě vyplnit a podepsat.

(Pozn.: doprovod bude umožněn jen v odůvodněných případech, tj. JEDNA

doprovázející osoba s nezletilým dítětem, JEDNA doprovázející osoba u pacienta

se smyslovým či tělesným postižením, pokud toto postižení neumožňuje

samostatný pohyb a orientaci)

OBJEDNÁNÍ nebo ZRUŠENÍ objednaných termínů je možné POUZE

TELEFONICKY  (tel. 266 610 450)

případně e-mailem: Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny

Děkujeme za pochopení a dodržování uvedených opatření

Team Centra profesora O.ČECHA

Fyzioterapie - Praha - fyzikální terapie Tisk E-mail

Náš tým podrobně sleduje poslední trendy v aplikaci fyzikální terapie v rehabilitaci; disponujeme špičkovými léčebnými přístroji pro magnetoterapii, ultrazvuk, aplikaci široké škály analgetických proudů, elektrostimulaci, elektrogymnastiku a laserterapii.

Souhrn námi používaných typů fyzikální terapie a jejich krátký popis:

• magnetoterapie - léčebné využití magnetů má bohatou historii. Přírodních magnetů se k léčbě používalo již ve starověku a středověku. Shrneme-li poznatky o fyziologické a patofyziologické odpovědi organismu na působení magnetických polí, lze mít za prokázané, že magnetická pole obecně vyvolávají tyto děje: vazodilataci, analgetické působení, protizánětlivé působení, myorelaxaci, spasmolitický účinek, akceleraci hojení a protiedamatické působení
  • Imageultrazvuk - léčebné využití UZ je vlastně využití elektrické energie vysokofrekvenčních proudů přeměněné na energii mechanickou a teplo. K léčebným účelům se používá UZ-frekvence 0,75 - 3 MHz. Hlavními účinky UZ jsou: mechanické namáhání látky, rušení fluorescence některých látek, přeměna mechanické energie na tepelnou (30%), pseudokavitace, zvýšení permeability některých membrán, stupňuje se difúze, alkalizace tkáně, spasmolytický a analgetický účinek
  • analgetické proudy - frekvence kolem 100 Hz - spojené s vrátkovou teorií analgezie, předpokládaným analgetickým účinkem přes zvýšenou sekreci endorfinů
  • elektrostimulace - je součástí elektroléčby využívající léčebný účinek přesně tvarovaných proudových impulzů. Proudy z terapeutického hlediska dělíme na proudy s kolmým nebo jen mírně zešikmeným nástupem a se šikmým pozvolným nástupem. Prvý používáme při dráždění zdravých svalů a nervů (elektrogymnastika), elektrošoku, elektrospánku a při poruchách rytmické činnosti srdce; druhý při selektivním dráždění nervů u perfierních paréz, ovlivnění vegetativních nervů, dráždění hladkých svalů (tlusté střevo, močový měchýř, děloha), při bolestivých syndromech, neuralgiích, fantomových bolestech, kauzalgiích, a dalších
  • laserterapie - světlo zesilované pomocí stimulované emise záření, neinvazivní laser využívá tři hlavní efekty:  biostimulační, analgetický, protizánětlivý; k nim se připojují další: baktericidní, viricidní, antiedematózní, vazodilatační